Let the journey begin! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Lotte Vermeulen - WaarBenJij.nu Let the journey begin! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Lotte Vermeulen - WaarBenJij.nu

Let the journey begin!

Blijf op de hoogte en volg Lotte

05 April 2016 | Nederland, Breda

Heee lezers,

Zoals jullie kunnen zien heb ik mijn waarbenjij.nu reisblog maar weer eens onder het stof vandaan gehaald. De laag stof was dik, maar ik vond dat het tijd was voor een paar mooie nieuwe reisverhaaltjes. Waar ben jij punt nu? Nu nog in Nederland! Waarom dan al een blog? Dat kan ik uitleggen.. Ik weet dat er mensen zijn die dit nu lezen en ik weet ook dat er mensen daartussen zitten die mij meermaals gevraagd hebben om wat reisverslagen te schrijven, dus tja, door het plaatsen van deze blog kan ik er niet meer onder uit. Bij deze jongens; ik ga jullie meenemen op reis! Beloofd!

Nu dat eruit is, zijn jullie vast nieuwsgierig wat er op de planning staat! Aanstaande zaterdag vertrek ik met mijn broertje, Bram, naar Maleisië en Borneo voor EEN MAAND!! De voorbereidingen zijn al een tijdje op gang (oké, eerlijk; met name Bram is al een tijdje bezig met de voorbereidingen en ik begin waarschijnlijk vrijdag middag). Bram zou zo kunnen solliciteren voor reisgids want hij heeft zich erg goed ingelezen. Ik heb vooral ervaringen en tips bij elkaar gesprokkeld bij mijn reislustige collega's.

Zaterdag gaan wij het avontuur aan en via deze pagina ga ik jullie elke week op de hoogte houden van onze spannende, leuke en toffe avonturen! Let the journey begin! Wij kijken er ontzettend naar uit, hopelijk jullie ook!!

See u sooooon!


PS. Wil je niets missen? Druk dan links op 'meld je aan voor de mailinglijst' en blijf op de hoogte van alle avonturen :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Op deze site ga ik mijn reisverslagen bijhouden van mijn reis naar CURACAO!! :) Ik ga hier 5,5 maand stage lopen voor mijn opleiding pedagogiek in de kinder- en jeugdpsychiatrie.

Actief sinds 06 Jan. 2013
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 17769

Voorgaande reizen:

05 April 2016 - 09 Mei 2016

Maleisië en Borneo

31 Januari 2013 - 16 Juli 2013

Dushi Korsou

Landen bezocht: